Kamerinspiratie

roominspiratie    kamerinspiratie

Hip Hip Hoeraaa! Nog ongeveer 2 maandjes en ik ben jarig. Aangezien we net verhuisd zijn naar een nieuw stekje is een ingerichte kamer het perfecte cadeau! Deze 2 foto’s zijn misschien degenen waarop ik mij wil baseren. Het wit maakt de kamer direct veel ruimer. Perfect dus! Want aangezien we er met 6 personen wonen zijn het niet al te grote kamers. Maar kleine kamers zijn er om gezellig te maken! Lichtjes maken het dan ook helemaal af!

Wat kijk ik uit naar het inrichten van mijn nieuw kamertje!

Liefs,

-Margot-

Geef een reactie

