review insurgent

Movie time!insurgent

Gisteren ging ik met een bende vriendinnen een kijkje nemen naar de nieuwe film “Insurgent” met als voorganger “Divergent”.Van mensen in mijn omgeving die de film reeds hadden gezien had ik vernomen dat hij minder was dan verwacht. Maar dit wou ik natuurlijk ook zelf eerst even bekijken voor een oordeel uit te spreken!

Dat deed ik ook. Ik kwam vol verbazing buiten uit de filmzaal… Waarom vonden ze deze film nu slecht?! Wat was er volgens hen mis mee?!
Dat kan ik jullie allemaal niet vertellen maar ik kan jullie wel mijn eigen mening geven.
Het was ondanks het een fantasierijke film is ook op sommige momenten ontroerend. Uiteindelijk is het een heel verhaal maar waar de film op uitdraait is dat ze zichzelf moet vertrouwen, geloven en vergeven. Daarom vind ik het ook de perfecte combinatie tussen het emotioneel aspect en toch ook het actievolle waaraan een film moet voldoen!

Voor mij persoonlijk zeker een aanrader! Allen naar de bioscoop!

Liefs,

Margot

Plaats een reactie