Do what you love

Hey daar, het spijt me. Ik weet dat het lang geleden was. En ik heb jullie lieve mailtjes gelezen. Ik vind het zo bijzonder dat jullie mij jullie gedichten en verhalen opsturen! BEDANKT!

Maar nu. Tijd voor een nieuwe post.

Eerder op mijn blog had ik jullie al verteld over mijn ervaringen op de opendeurdag voor de kunsthumaniora. Net zoals ik jullie vertelde dat ik dolenthousiast was om aan het toelatingsexamen mee te doen. 30 Juni is het zover! Wat wilt zeggen dat we er nog 39 dagen vanaf staan! De dagen tellen af… En het oefenen moet beginnen! Er vroegen mij ook enkele mensen wat dat juist inhoud zo een examen.Ik som voor jullie de opdrachten even op.

1. Gedichtje voorbrengen.
2. Dans van ongeveer 1 minuut voorbrengen.
3. Perspectieven en mening bespreken over een foto die je krijgt.
4. Op die foto een geïmproviseerde spelsituatie voorbrengen

SPANNEND!
Ik weet dat voor velen goede punten op school belangrijk zijn. Voor mij ook. Maar het heeft echt geen zin om elke avond tot een middernacht te werken hoor! Dat gaat jou en je punten echt niet helpen. Denk er gewoon eens over na, wat je het liefst doet of wat je later wilt worden. We zijn niet allemaal voorbestemd om dokter of advocaat te worden. En gelukkig maar, het zou toch allemaal een saaie boel worden moesten we allemaal hetzelfde doen. Soms verkwisten we onze talenten in de waarden dat de media en maatschappij ons gaf. Is slim zijn meer waard dan mensen kunnen raken met je nieuw boek, liedje, gedicht,.. Misschien denk je dan, hoe begin ik hieraan? Of waar ben ik mee bezig? Mensen zullen dit nooit willen lezen. Wel, geef het aan iemand om te lezen, laat de wereld zien hoeveel talent je hebt. Je zal verschieten van het resultaat!blog 2

Wat willen jullie later worden of wat zouden jullie het liefst op dit moment doen?

-Margot

Geef een reactie

