artiest of persoon?

Ik hou niet direct van de nieuwe technische one track nummers. Maar dat is ieder zijn smaak. Ik persoonlijk, hou wel van nummers waar enkel een stem en piano voor nodig zijn om de harten van de luisteraars te vullen. quote3
Ik begrijp ook mensen die het liever anders hebben, want iedereen heeft aan ander beeld over muziek.
Al vind ik niet dat andere mensen mogen zeggen: “Dat is echt een slechte artiest”.

Volgens mij hebben alle artiesten wel iets goed in zich. Het is eigenlijk spijtig dat er steeds gepraat wordt over de artiest zelf en minder over welk werk ze ons geven.

heb je het gehoord dat hij drugs nam?
Heb je gezien wat ze aanhad op de rode loper?
Heb je haar laatste interview gelezen?
Ze is blijkbaar aangekomen.

Het beste zou zijn dat we muziek, schilderijen, boeken,.. lazen, bekeken of hoorden zonder te weten welke persoon erachter zat.
Want al de opgesomde dingen hebben toch niets te maken met welk werk die persoon levert?
VERGEET NIET dat het ook maar mensen zijn en denk eens na over hoeveel moeite en tijd ze erin gestoken hebben.

-Margot

Geef een reactie

