songwriting

Het is lang geleden dat ik nog verder geschreven heb aan oude nummers. Ik had namelijk altijd de slechte gewoonte, wanneer ik niet meer wist wat ik moest doen met een nummer het helemaal aan de kant te schuiven. Wat uiteindelijk dus niet zo slecht bleek te zijn.quotes songwriting
Ik nam een kijkje en kon dan met  frisse deuntjes met de tekst een nieuwe start maken. Nieuwe melodieën maakten de nummers af gecombineerd met nieuwe ervaringen die de zinnen afwerkte.

Een nummer afwerken geeft je zo een goed gevoel! Het is ook iets dat helemaal eigen is aan jezelf, anderen kunnen jouw stijl niet imiteren, want daarvoor zouden ze jouw gedachten nodig hebben. Een nummer schrijven is je gedachten samenbrengen op noten en akkoorden, losse eindjes aan elkaar knopen en jezelf overgeven aan de magie.

Nieuwe liedjes = me happy

Ookal denk je niet meteen dat het iets voor jou is. Het is het proberen echt wel waard! Niets te verliezen, toch?
hup hup, we schrijven nog wat verder.

-Margot

Geef een reactie

