SOS examens!

Het spijt me om het te moeten zeggen, maar de examens staan nu echt wel voor de deur. Meer zelfs, ik vrees dat ze al hevig aan het kloppen zijn op de deur. Maar er is geen reden om ertegenop te kijken (oké, misschien wel) want daarna is het gedaan! Hop de vakantie in!
Om jullie toch een heel klein beetje te steunen in de examenperiode heb ik hier enkele tips!

1. Smoothie : 1 van de beste snacks, snel gemaakt en LEKKER! Ik probeerde voor jullie een simpel receptje uit!
In dit respect heb je nodig: 1 banaan, 4 aardbeien en 250 ml melk. Zeker doen! blog ex tips

2. Slaap : Ik ken het probleem wanneer je in tijdsnoot zit en dan maar besluit om tot laat verder studeren. Alhoewel dit niet de juiste oplossing is! Je kan dan beter op tijd gaan slapen en in de ochtend wat vroeger opstaan. Je zal dan een iets leger hoofd hebben en de leerstof sneller kunnen onthouden.

3. Denk aan de vakantie : Hou in je hoofd dat na deze laatste weken inspanning het eindelijk zomervakantie is! Het zal je aanmoedigen om nog eens extra hard je best te doen. Om dan daarna op vakantie te kunnen vertrekken, op kamp, of gewoon lekker lui in de zon kan liggen!summer blog

Veel succes allemaal!

-Margot-

Geef een reactie

