Time to blog again

Ik weet dat het lang geleden is dat ik nog iets heb gepost! Sorry daarvoor. De vakantie is echt al heel druk geweest. Maar nog meer fun! Al vind ik het nu echt eens tijd om jullie nog eens op de hoogte te brengen.

Enkele maanden geleden vertelde ik jullie over het feit dat ik naar de kunsthumaniora Brussel wou gaan. Maar daar dus ook een toelatingsexamen voor moest doen. Goed nieuws! Ik ben er helemaal door en zal dus volgend jaar naar het 5de jaar woordkunst gaan. Ik ben echt heel blij dat ik de kans krijg om te doen wat ik het liefste doe: schrijven, acteren en zingen! De perfecte combo!
Al ben ik heel enthousiast en nieuwsgierig over wat me in September allemaal te wachten staat. Heb ik deze vblog 3akantie al vaak gedacht aan mijn klasje. Mijn klas was er 1 uit de 1000, stuk voor stuk fantastisch. Ik ga ze dan ook echt heel hard missen. Al ik vrees ook dat het pas op 1 September echt zal doordringen dat ik niet meer bij hen in de klas zal zitten. Ik durf zelfs te wedden dat ik een aantal leerkrachten zal missen!

Vele kusjes voor mijn klasje!

Ik hou jullie de komende weken/maanden zeker op de hoogte van hoe het allemaal verloopt!

-Margot x4hwa

Geef een reactie

